20. stu 2013.

juha od cvjetače s curry-em


zbog njenog mirisa moji dečki baš i ne vole cvjetaču/karfiol/kaul...to je jedna od rijetkih biljki koju ne jedu...obično je jedem samo ja i mm ali, on samo malo....
ali, ovoj juhi niko nije odolio.....i ne znam koji mi je put da je već pravim...



inače svi volimo ljuto, a dečki i pretjeruju...mi stari malo i pazimo...curry svi obožavamo...i vjerujem da je mnogima koji prate moj blog i koji znaju kakvi smo mi ziheraši to iznenađenje... npr. pileći rižot ne možemo ni zamisliti bez njega,...
curry ovu juhu učini tako dobrom a naravno i ostali začini i ubiju onaj miris cvjetače....dobijemo jednu savršenu kremastu juhu, čorbicu....
za juhu je potrebno:
  • 3 žlice maslinovog ulja
  • 1 glavica luka/kapule srednje veličine, isjeckana sitno
  • 2 česna bijelog luka
  • 1 žličica curry u prahu
  • 1 cjetača/karfiol, iskidana na cvjetove
  • 1 veći krumpir
  • 1/2 žličice đumbira u prahu
  • chili, sol, mljeveni papar
  • 1-2 žlice octa
  • 1/2 šalice mlijeka
  • 1 žličica koncentrata rajčice
  1. ugrijati ulje u većoj teći, dodati luk i bijeli luk, posoliti i dinstati dok luk ne omekša, 
  2. dodati curry, dinstati minuticu pa onda dodati đumbir...umiješati cvjetaču i krumpir i dodati vode toliko da sve skupa bude pokriveno vodom...kuhati otvoreno na laganoj vatri dok cvjetača ne omekša
  3. skinuti s vatre i usitniti štapnim mikserom ili blenderom
  4. vratiti sve na vatru pa dodati još chili, papar, sol, ocat, koncentrat rajčice
  5. na kraju umiješati mlijeko 
  6. poslužiti s kiselim vrhnjem i dodati još malo chili u prahu i mljevenog papra





* za malu djecu bi vjerojatno trebalo izostaviti ovaj chili
* ukoliko preferirate neki od začina povećajte količinu...

3 komentara:

  1. ovaj recept ide u bookmarske!
    odlična ideja za hladne zimske dane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim krem supice, od karfiola je posebno fina a ova je bas lepo zacinjena, moram chefu pokazati recept.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam kao i tvoji dečki, slaba sam sa karfiolom ali kada bih ga "upakirala" u ovakvu juhicu sigurno bi tanjur ostao brzo prazan. Odlično mi zvuči, bilježim i probam !

    OdgovoriIzbriši