12. velj 2013.

ajme koliko nas je: poriluk/prasa/praziluk



ne da volim, nego obožavam! i nisam sama



jesam u banani, radim samo jednom rukom ali, bilo mi je teško propustiti ovaj krug igrice ajme koliko nas je jer je milica za ovaj krug odabrala temu poriluk ili kako bismo mi to rekli prasa. ova igrica traje još od kolovoza 2008. a inicirala ju je naša bivša blogerica, moja imenjakinja snježana
znam da poriluk nije baš omiljena namirnica u većini kućanstava ali, kod mene je suprotno. svi ga volimo, čak i djeca ga obožavaju. baš mi je moj nikola javio kako je jučer sebi spremio poriluk s mljevenim mesom.
kada mu počne sezona mi navalimo na njega.



Pire krumpir s porilukom i pancetom


slika mi je genijalna (kada bismo se zezali :)

za danas sam, jednom rukom uz malu pomoć naravno, pripremila ovaj pire krumpir s porilukom.
nije mi ovo prvi put da ga spremam a zapazila sam ga kod rudolfa na 24kitchen.
mislim da se ovo jelo, koje je izvrstan prilog uz neko meso, kobasice, ... može spremati po svome bar što se tiče količina.

otprilike sam koristila:
  • oko 60 dag krumpira
  • 1-2 struka poriluka
  • oko 10 dag suhe pancete
  • sol, papar
  • maslinovo ulje
  • 1 jaje
  1. krumpir oguliti, izrezati na kockice i staviti kuhati, posoliti
  2. poriluk rasjeći po dužini i dobro oprati između listova, izrezati ga na dužinu oko 1-1,5 cm
  3. pancetu izrezati na štapiće
  4. ugrijati tavu, dodati ulje a zatim pancetu. popržiti je da bude hrskava pa dodati poriluk. pirjati sve skupa dok poriluk ne povene, posoliti i dobro popapriti svježe mljevenim paprom
  5. kuhani krumpir procijediti, vratiti u isti lonac, te sve skupa vratiti na vatru da ishlapi sva voda
  6. izgnječiti ga i dok je još vruć brzo umiješati jedno jaje
  7. prebaciti pire u tavu s porilukom i pancetom, sve izmiješati i služiti 
osim ovoga pirea rado pripremam od poriluka i sljedeća jela, a čije sam recepte već objavila:






eto, draga milice, od mene ovoliko i još jednom ti moram reći izbor ovomjesečne namirnice je za mene bio pun pogodak




Broj komentara: 19:

  1. krasna kolekcija recepata sa porilukom, ja ga baš volim,pogotovo sa pancetom u obliku umaka uz tjesteninu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kod nas se isto obožava poriluk. Srećom, imam ga u vrtu i samo iščupam koliko mi je potrebno. Svi recepti mi se čine super, a moji favoriti su muffini i ova zadnja pita. Nekako mi se čini da ćeš ti u ovom krugu imati najviše radova, što samo potvrđuje tvoju ljubav prema poriluku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi najčešće spremamo s mljevenim mesom, to je baš be. 1

      Izbriši
  3. Moram reči da i mi volimo poriluk i jedemo ga svaki tjedan, u juhama i kao ćušpajz, ali ovdje si napravila toliko divnih jela s njime da ih jednostavno moram isprobati. Posebno me privlači onaj prilog s krumpirom;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kada mu mm nije imao prigovora onda je sigurno to izvrstan prilog :)

      Izbriši
  4. Volim poriluk, e ne baš ovako velebno kao ti, ja bi recimo posegnula prvo za ovim famoznim tartom, pa može i ona juhica. U svakom slučaju, kolekcija ti super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti dunja; ali, već sam gore napisala br. 1 kod nas je s mljevenim mesom :)
      uglavnom svi moji jako vole poriluk. ovi muffini su npr. nestali u trenu

      Izbriši
  5. Svaka čast Snježo! Posebno mi se svidja pita i čorba...
    Ti još uvek imaš gips? Do kad ćeš ga morati nositi? :(
    Oduševljava me i što NIkola sam sebi sprema hranu. Bravo za njega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ti, draga uopće nisam imala gips. imam jednu pločicu i deset vijaka, ruku u ramenu mičem samo pomoću druge ruke :) oporavak jako, jako spor... jbg

      Izbriši
  6. ja baš nisam luda za poriluk ali sigurna sam da ću nešto probati od ovih prijedloga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj nešto, svakako...
      možda ga i ti zavoliš... uostalom treba mu dati priliku

      Izbriši
  7. Ti si,Snežo,žena-zmaj! Neki ljudi ni pomoću dve ruke ne bi mogli ovo da naprave. Svi,ali baš svi,recepti su super.Ja,kao veliki ljubitelj praziluka,čuvam ovu tvoju stranu.

    OdgovoriIzbriši
  8. odlična kolekcija ... i ja obožavam praziluk . Odlične fotke :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna kolekcija i ja ga obožavam.Želim ti da se brzo vratiš u punu formu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja još uvijek smišljam što bih mogla sa porilukom, a kod tebe je već prava kolekcija odličnih jela. Super je sve Snježo, pire mi se odmah svidio, zatim bih po muffine, a onda probala i sve ostalo, baš dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  11. ja poriluk jako volim, sva ova jela bi odmah pojela, zabilježit ću si ovaj post za isprobavanje

    OdgovoriIzbriši
  12. Jer je poriluk i praziluk isto, ili sta je vec to ?

    OdgovoriIzbriši