28. svi 2010.

U kuhinji kod T&T

Vrijeme nije na mojoj strani ovih dana. I jako mi je žao što nisam stigla isprobati nekoliko zanimljivih jela ove dvije zanimljive djevojke čiji blog istražujemo ovaj mjesec u igrici FBI rukavice koju je osmislila mamajac.

Tadeja je kao osoba vrlo zanimljiva, mislim i da je iskrena do boli (ponekada i na svoju štetu:))), piše vrlo zanimljive postove uz svoje opet izuzetne i zanimljive recepte. A o fotografijama koje su fantastične, božanstvene, do detalja savršene bespredmetno je i govoriti. Ima ona svoj stil u svemu po čemu se i ističe.

Žao mi je što nisam imala malo više vremena za napraviti neka jela koja sam izdvojila, što ne znači da i neću. Ne mora sve biti u okviru igrica:))

Danas sam napravila ovaj kruhić s kojim sam vrlo zadovoljna, evo dok ovo pišem ja ga grickam. Polako se spremam u Split (ide ženska na koncert Ezerki), na brzinu pišem ovaj postić i još ću samo dečkima skuhati nešto za ruček i "ode ja..."
Malo sam ga pripekla ali to mu ništa nije oduzelo na ukusu, a koji se prekrasni miris širio mojom kuhinjom o tome ne treba ni pričati.

Libum ili žrtveni kruh

Sve je rađeno prema receptu, možda sam trebala moju pećnicu malo smanjiti, a tako je to kada usput radiš više poslova:

Na žalost u ovom mjesecu nisam učestvovala niti u ostalim igricama jer jednostavno nisam imala vremena. Nastojat ću ovo ispraviti u sljedećim mjesecima.

Broj komentara: 6:

  1. Stvarno je šteta što nisi imala više vremena jer kod tadeje ima recepata koji bi se sigurno dopali tvojim velikim dečkima. Libum sam i ja pravila i sve pohvale i tebi i Tadeji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prije svega ti hvala na uvodu i slovu o meni. Odkad znam za sebe imam problem s tom iskrenošću, i kad su u pitanju podaci i činjenice o meni samoj i kad su u pitanju drugi, ali ne uključujem jezik, ako ono što imam za reći ne mogu osobi reći i u lice i iza toga stajati i tome učim i Timnu. Ako možeš u svakom trenutku stajati iza onoga što si rekla i napravila i snositi posljedice, onda melji, u suprotnom drži jezik za zubima. Ali nekako mislim da nitko kad sam ja u pitanju ne treba i nema razloga biti u dilemi što doista mislim i osjećam.
    Miriši mi ovaj krušćić dovde i prekrasno izgleda, hvala na isprobavanju. Ne zamaraj se time što nisi probala više, ima dana :)
    Meni jedino važno jeli Zlatan bio zadovoljan? :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Već sam ranije odustala od igirca,kad stignem pravim kada ne,ne.
    I mene je zainteresovala Rimska kuhinja,i radiću nesto zasigurno.

    OdgovoriIzbriši
  4. i ja sam u kroničnoj bezvremenici.. ovaj kruh izgleda sjajno

    OdgovoriIzbriši
  5. Kruhic izgleda odlicno, meni se cak svidja kad je tako fino rumeno ispecen...tada najvise volim da grickam!;))) T&T kitchen ima toliko dobrih receptica, da cemo se sigurno svi tamo motati jos koji put...lepo se provedi na koncertu!;)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Libum je prva stvar koju sam u životu ispekla i to uspješno. Od tada je on postao obavezni dio moje kuhinje, obožavam ga!
    Tvoj izgleda izvrsno, baš ti je lijepo ispao. :)

    OdgovoriIzbriši