2. svi 2010.

Pita - video


Htjela sam samo pokazati kako je jednostavno razviti koru (jufku) za pitu.
Ovo mi je prvi put uopće da ovim aparatom snimam video zapis. Nisam ni znala kako to ide, pojma nemam koliko može stati, meni oni MB ništa ne znače, da su mi rekli koliko je to minuta ja bih to shvatila.
Snimatelj je bio moj mlađi sin Nikola. I njemu je ovo prvi put. Nismo ni znali da se snima i ton.
Pri razvijanju sam malo žurila bojeći se neće biti dovoljno memorije.
Ja uvijek razvijam uz pomoć oklagije (ili kolagije kako kaže moj muž:)))).
Ma, nisam vam ja stručnjak u tome... Nisam ja ni u malom prstu mojoj sestri a o pokojnoj mami da ne pričam.
Sve o piti na moj način još možete vidjeti ovdje.
Pomislila sam, pokazati ću kako ja to radim pa možda se neko i odluči probati.
Ne zamjerite na priči, tikovima:))),...














I još kada bih ovo znala spojiti u jedan video???

Broj komentara: 25:

  1. Pa ovo je fenomenalno, za Oskara! Super da si stavila video na blog. Čestitke na svemu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Skidam kapu za ovako majstorski razvucene kore, ja to nikada ne bih mogla tako napraviti, i jos da mi ostane u jednom komadu...ali sad imamo video pa cu se jednom odvaziti da pokusam...hvala punoo, i svaka cast za ovu prezentaciju!;)))
    btw, bas mi je drago videti te, saljem punoo pozdrava mojoj cool frendici i glavnom snimatelju!;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. SAVRŠENO JE!!!Bravo Snježa, ovo je prava umjetnost.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super!!meni bas odgovara ovako iz dijelova snimanje,sve fino vidim,a i tebe,vrijednice nasa !Hvala Nikoli(lijepog li imena)za video zapis i tebi sto si se potrudila pojednostavniti moje muke....ja nemam takvu oklagiju ili "kolagiju" :D,jedino drsku da kupim za metlu,ima to ,prodaje se u trgovinama !!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo! baš je zabavno, a to da ti nisi majstorica, to mačku o rep! Ne vjerujem da ću se odlučiti za izradu jer ima nekoliko problema: možda bih tek na Dolcu uspjela naći ovu vrstu oklagije (kupila sam je davno za prijateljicu kada je izbjegla iz Sarajeva), pa je onda nositi gradom, vlakom i sl. Drugo, opet se na kraju sve razvlači rukama, a bojim se da bi mi tijesto pucalo. Moja baka radila je tako kore za štrukle, i to s našim uobičajenim "mličenjacima", kratkim i "debelim" oklagijama. I uvijek joj je sve uspjelo. U to vrijeme jedva sam imala volje skuhati jaje, a kamoli je tražiti da me nauči vuči kore. A sada je kasno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ženo, ti si moj idol! Sinoć sam te odgledala, kad smo se vratili s vikenda i zvala i muža da vidi. :) Oboje smo ostali zabezeknuti. Za tri života ja to ne bih savladala.
    Kolikog promjera ti je stol?
    Ma kaj pitam gluposti, ja ne bi razvukla ni veličinu stolčića za kavu!
    Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme ženo draga, pa svaka ti čast!!!!! :))) Ja bi se zamlatila sa ovom oklagijom, a ti vitlaš s njom i sa onom jufkom na njoj, ko Skywalker! :)))))
    Ako Tadeji trebaju 3 života da bi ovako razvukla jufku, meni mi definitivno trebali nekih 7-8, pa i to je upitno! :))
    Super ti je ideja da nam ovo pokažeš putem video zapisa i nasmijala si me sa komentarima i žurbi oko memorije na fotiću :)
    Ti si moja kraljica pita, ali definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. SVAKA ČAST! Ja ne znam razvući jufku oklagijom, a ovo kako je ti bacaš sam gledala samo kod svoje tetke i kod nane. Ti to sve završi za 3 minute, a meni bi za moje ručno razvlačenje trebalo 15. BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Drage moje, zato što mislim da je to jednostavno i da svak može zato sam i objavila ove videiće.
    I ja sam u vrijeme dok sam živjela u Podaci imala oklagiju napravljenu od držaka za metlu.
    Ovaj stol je okrugli promjera 120 cm ali razvučen. Prije sam imala pravokutni stol i bilo mi je jednostavnije jer mu je širina bila manja - 80 cm.
    Sve to se svede na isto. Samo polako, mirno i vidjeti ćete rezultat:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka cast, vrijednice, a snimatelj je bio...?

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajme Snježo svaka ti čast, ostala sam totalno hipnotizirana ovim. :)
    Ja sam totalni antitalent za razvući kore ali možda se nakon ovog tvog tutoriala i ponovno odlučim na taj poduhvat. :)
    Što se tiče spajanja filmića u jedan film, za to ti treba poseban program, ali ovako je dobro tako da se ne moraš opterećivati. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. svaka čast sa razvlačenjem kora.. ja se još uvijek nisam usudila dok moja sestra od 22 godine to savršeno radi, na isti način kao i ti..pa joj štrudla ispadne savršeno.. morati ću se i ja odvažiti! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. draga Snježa iskreno sam zadivljena ovom umjetnošću razvlačenja kora, pravi si majstor ! Odgledala sam video nekoliko puta, a i još koji put ću :). Hvala ti što si nam to ovako prikazala, a za spajanje videa ne brini, ovako je sasvim u redu i super je (p.s. ja ne znam da li bi ga znala i snimiti a kamoli još spojiti).
    Štrudla ti je odlična !!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vau! Puno ti hvala što si izdvojila vrijeme i snimila ovaj video zapis :) A vidim da si privirila i na jedan od mojih blogova (gdje s prijateljima imam radionicu za naše kolege Niti Weba 2.0), pa, eto, kad budemo pisali o videu...imat ću na umu i spajanje vido isječaka :)))
    Lijep pozdrav i hvala ti na svim divnim receptima i slikama.

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivno :)
    Sad mi se jede pita posle ovog Tvog divnog priloga njam..

    Poz.

    p.s. "I još kada bih ovo znala spojiti u jedan video???"

    Sto se tice sjedinjavanja u jedan klip Snjezo potreban ti je program "Windows Movie Maker" - http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker

    Ako ga nemas u svom kompu evo ovde ga mozes skinuti:
    http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/moviemaker2.mspx
    posle ti ostaje da ga polako "krckas" a mogu ti reci da je vrlo "podatan" i lako se "mesi"
    ((: kuhinjarski izrazeno :))

    Sali nikad kraja ne zameri ;)
    Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  16. Svaka Vam cast zemljakinjo moja. Kako mama nije tu nema ni pita (docice uskoro iz Bosne). A gledajuci ovu Vasu pitu sad mi se prijela jedna od bundeve. Svaka Vam cast opet.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo je potpuno fntasticno. Ipak, ili mi je promaklo ili niste napisali recept za sastav testa.
    Postujem majstora.
    Natalija.

    OdgovoriIzbriši
  18. #Natalija: Sastav tijesta imaš na linku ili možeš vidjeti ovdej:http://vrtaljica.blogspot.com/2009/03/pita.html

    OdgovoriIzbriši
  19. Bogami, i ja sam geldala bez daha, kakva li je sestra kad ti kazes ti ovako "nisi toliko vesta"?!
    Moram nabaviti tu dugacku oklagiju. Ustvari, ptvo mi treba veci sto, tj. veca trpezarija, pardon, veci stan... :)))) Salim se, moze sve to i iz vise puta po manje, bitno je da se uvezba tehnika.

    Gotova pita izgleda fantasticno. Gladna sam!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala Snjezo, recept sam stavila u bookmarks, jos ga nisam isprobala ali javicu kako je uspeo, kada budem.
    Natalija

    OdgovoriIzbriši
  21. Ostala sam bez riječi. Ako ovo nije stručno i vješto, ne mogu zamisliti kako ti sestra to radi kad kažeš da je bolja od tebe.

    OdgovoriIzbriši
  22. San mi je da se jednom upustim u razvlačenje jufki! Uživala sam gledati!!!! I ogladnila!

    OdgovoriIzbriši
  23. super pozdrav i svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  24. super... za spajanje toplo preporučam nikonov program view nx2
    ja sam totalni amater kaj se snimanja i montiranja tiće a uspjela sam pomoću ovog programa od prve spojit sve u jedan video :)
    (zbilja je jednostavno odabere se sve kaj se želi spojit u jedno, stavi se u tom redosljedu u traku predviđenu za to i spremi se novi film),,, eto :)
    e usput...
    počinjem sa linky partijima na svom blogu (u tijeku je 4. po redu) pa bi mi bilo izuzetno drago da se pridružiš i naravno ako želiš podijeliš ovu informaciju
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/03/linky-party-4-ovog-puta-sa-slikama.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. draga moja, oprosti mi ali, tek sada sam vidjela ovaj tvoj komentar...inače mi se jako sviđa tvoj blog, stranica i baš ti zavidim na kreativnosti i idejama....naravno, posebno na znanju...
      baš bih voljela sastaviti ove svoje filmiće i moram si uzeti vremena i to odraditi...rado bih ih podijelila na tvome blogu...ali, ne znam...pozdrav

      Izbriši