11. svi 2010.

Jednostavna čokoladna rolada



Ovo je stvarno jednostavan kolač, nestao je isto tako jednostavno, hoću reći brzo, kao i što sam ga napravila.
I još kada imaš kod kuće dobre domaće marmelade, odnosno džema bude stvarno dobar.
Marmeladu od marelica sam dobila od prijateljice Anke kao jedan od rođendanskih darova. Pravljena je od marelica iz njenog voćnjaka koje su prošle godine bile malo kiselije. Ona inače izbjegava šećer iz razumljivog razloga.
Potrebno je:
  • 5 jaja
  • 10 dag šećera
  • 10 dag mljevenih oraha (ili po volji)
  • 5 dag oštrog brašna
  • 8 dag čokolade za kuhanje
  • marmelada po želji i šećer za posipanje
Postupak:
  1. Umutiti posebno 4 bjelanca s malo soli i ostaviti na stranu
  2. 5 žumanaca dobro umutiti sa šećerom, pa dodati omekšalu čokoladu, zatim orahe pomiješane s brašnom te polako žlicom umiješati umućene bjelance
  3. Dobro izmiješano tijesto prebaciti u pleh obložen papirom za pečenje (papir malo pomastiti uljem), peći u pećnici zagrijanoj na 200°C oko 10 minuta.
  4. Pečen kolač odmah premazati marmeladom i uz pomoć papira zaviti u roladu. Vratiti roladu u pećnicu te je zapeći još 5 minuta.
  5. Ohalditi i poslužiti posutu šećerom u prahu (po želji)



Broj komentara: 11:

  1. Ako, ništa drugo, barem si ipak uspjela poslikati roladu. Vjerujem da je fina. Ja rijetko radim rolade jer sam uvrtila da mi neće uspjeti. Ipak, radim jedan vrlo zahtjevan i "veliki" kolač, tj. roladu, i uvijek mi je uspjela, ali eto, stalno se bojim tog nekog neuspjeha.

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo izgleda, a po sastojcima mora biti stvarno biti i ukusna. I ja se rijetko upuštam u rolade, bez nekog razloga, jednostavno se nikad ne sjetim da bih mogla napraviti roladu, pa zapravo i ne znam uspijevaju li mi ili ne :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmm....stvarno super izgleda, a čokoladni biskvit mi baš najbolje ide uz džem ili marmeladu od marelica. nije nikakvo čudo da je brzo nestal. Svako po malo i nestane u trenu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako fina rolada, i kod nas bi brzo nestala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekad je jednostavnost i najbolja a i uvjerila sam se da domaći pekmez i džem u kolačima daje posebni štih kolačima.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rolada odlično izgleda , baš super ! A domaća marmelada mora da je posebna i sigurno se super uklopila sa ovim biskvitom !

    OdgovoriIzbriši
  7. Rolatić je presladak,ja retko pravim rolate valjda zato sto je za to zadužena baka.
    No ,ovu tvoju bi mogla da probam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Snježana a prasak za pecivo jel treba?

    OdgovoriIzbriši
  9. Vera, oprosti što ti nisam prije odgovorila, bila sam na putu. Ne treba prašak za pecivo, sigurno! Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši