5. svi 2010.

Jagode s balzamičnim octom



Do prije par godina nisam ni čula za balzamični ocat a sada ga guram i u slatkiše:)))

Nekako mi ja svibanj iliti maj mjesec jagoda, pa onda dođu trešnje, pa borovnice, ...
Volim iskoristiti sve te sezonske darove prirode i otprilike tako nekako i kuham. Naravno uvijek bude i izuzetaka.
A isto tako jagode su mi nekako najdraže onako svježe, još kada bi bilo mojom rukom ubrane i odmah pojedene. (Iako moram priznati da me je Miroslav dobro zaintrigirao onom svojom Olginom tortom i jagodama pečenim u balzamičnom octu, mmmmm.....)
U nekim desertima s malim dodacima one još više "sinu". Jedan od takvih je i ovaj:
Potrebno je:
  • 750 g jagoda
  • 3 žlice šećera
  • 2 žlice balzamičnog octa
  • 125 g sira (mascrpone ili ricotta)
Postupak je:
  1. Jagode očistiti i one veće narezati na polovine ili četvrtine
  2. Prebaciti ih u veću zdjelu, posuti ih šećerom i lagano promiješati. Ostaviti oko 2 sata u frižideru nakon čega treba dodati balzamični ocat. Opet ih pažljivo promiješati i ostaviti još pola sata u frižideru.
  3. Prebaciti u ih čaše skupa sa sokom i odozgo staviti po žlizu sira.
Zanimljiva i vrlo ukusna kombinacija!

Broj komentara: 10:

  1. Aceto balsamico je super. Ja ga volim koristi, ali u slanim jelima. Morat ću probati i jagode ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ja ti bas ne vilim balsamico...ni balsamico redukciju (koja je valjda popularna u zadnje vrijeme). Probala sam i jagode + sladoled od vanilije, sve preliveno sa bucinim uljem...i ni to mi se nesto ne svidja (iako bucino ulje obozavam). Ugl. drzim se tradicionalne podjele na slatko i slano:)

    OdgovoriIzbriši
  3. nećeš vjerovati ali prije nekoliko sati sam po prvi put probala jagode sa balzamičnim octom i to nekim gustim koji kao ne sadrži sulfite itd., malo je drugačiji od onog klasičnog tekućeg. i jaako je dobro.. a sad me samo čekaju pečene jagode sa balzamičnim octom, baš sam si to vrzmala po glavi danas! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ovu kombinaciju, mada sam je i sama tek skoro otkrila...

    OdgovoriIzbriši
  5. a ja alergična na jagode :(((((((((((

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja, cijelo vrijeme od kad su se pojavile jagode, razmišljam da mi malo nedostaje ono... zeru arome, isprobat ću ovo. Baš djeluje privlačno.

    OdgovoriIzbriši
  7. hehe, a što da ti kažem odavde iz "patrije" aceta balsamica? Kap balsamica i sve ima drugačiji okus. Ovdje ga dodaju i u pekmeze (naročito onaj od jagoda), o slanim jelima da i ne govorim (filetto al aceto balsamico, njam).

    OdgovoriIzbriši
  8. Prefino, jagode volim u baš svim kombinacijama..

    OdgovoriIzbriši
  9. ja sam aceto balsamico također otkrila prije par godina i od tada mi je u salatama nezamjenjiv. Ali ovako, u kombinaciji sa voćem, jagodama , nisam ga još susrela. Gledam tvoje slike i recept i baš je interesantna kombinacija, vjerujem da je neobična, jako dobro izgleda i bilježim je za isprobavanje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da bi se meni ovo jako svidjelo. Jagode ti tako sočno izgledaju, pa još balsamico! :)moram probati!

    OdgovoriIzbriši