13. pro 2009.

FBI rukavice - drugi dio

Nedjelja jutro, moja kavica (uvijek s kockom šećera) i Slatki zalogajčići prema receptu s bloga Sweet Corner. Tako ja godinama već pijem kavu svake nedjelje ujutro sama i toliko sam na to navikla da mi je to postalo normalno.

I u ovom postu pod FBI istragom je blog Sweet Corner a sve u igrici koju je pokrenula mamajac.
Evo i ja sam se bacila na posao(ne mož'š vjerovati) pa pišem već drugi put. Stvarno ima prekrasnih stvari ali, nemam vremena od svakodnevnih poslova a niti dovoljno snage. Ubi me stajanje!
Ovaj pou sam pravila Slatke zalogajčiće prekrasne, prhke i ukusne keksiće:

Dobri su mi moji sinovi za keksiće od prošlog puta stalno traže i pitaju: Ima li pričuve (jer ja imam običaj skloniti manju količinu), pa: ima li pričuva pričuve?

Pošto sam ja ljubitelj palente na sve moguće načine: s mlijekom, začinjene pa sa sirom i jogurtom, u kombinaciji sa saftovima, dinstanom jetriciom, sa satarašem i sl. nisam mogla odoliti niti ovoj Gratiniranoj palenti:

Odlična je!

I, na kraju ovdje sam i opazila fenomenalne masaterine čupavce:

Pa trebalo bi nešto reći za kraj:
  1. Ima prekrasnih recepata na ovom blogu
  2. Recepti su pouzdani, vrlo lijepo objašnjeni
  3. Ako još niste svakako navratite na blog Sweet Corner
  4. Draga Jasenka želim ti puno uspjeha i još puuuuuuuuuno dobrih kolača

Broj komentara: 10:

  1. Za kavu ti vjerujem,jer ja je svako jutro pijem sama i to hodajuci :)!!!..i ja bih malo pricuvine,pricuve,jer mi izgledaju prekrasno...volim takve kolacice,nekako su fini ,cak i bolji poslije pecenja,ali ako ih pricuvamo !!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si bas bila vredna :))) I ja sam izdvojila gomilu stvari, ali nikako da se zavucem u kuhinju :)
    Sve izgleda odlicno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno!
    Ja još premećem recepte, dodajem i oduzimam koje ću, a nikako da se primim!
    Zasad sam samo pokupovala sastojke! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. puno ti hvala na ovoj divnoj prezetaciji, i presretna sam sto ti se svidjaju moji recepti. ja najvise volim popiti bas sama prvu jutranju kavu, bez ikoga:)) i naravno, hvala ti na komplimentima i zeljama:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je sjajno napisano.Palenta sa mozarelom je i meni zapala za oko.Zaista je blog tako lep i pedantan,ima pregrst lepih recepata...tesko se odlučiti...pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve ti je izvrsno ispalo, a ova palenta je i na mom popisu i jedva je čekam probati! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. nemam taj ritual ispijanja jutarnje kave jer kavu ni ne pijem :) zalogajčići izgledaju divno, ali palenta još bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas si bila vredna, sve jako fino izgleda...spremam se isprobati Jasenkine keksice, samo mi je tesko odluciti se kojim cu redom!;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Tienes unas recetas deliciosas!! un beso

    OdgovoriIzbriši