24. srp 2009.

More - Dubrovnik


Dragi(e) moji(e)
evo i ja se spremam na more. Jest da mi more nije daleko i već sam nekoliko puta išla preko dana, ali ovoga puta idem na malo duže vrijeme u Dubrovnik.
Najljepše od svega je što ću biti sa svojom sestrom koju nisam vidjela 5 godina jer živi u Kanadi.
A još ljepše je što nam je to omogućio naš brat. Ali, o tome drugi puta!
Veliki pozdrav svima!

Broj komentara: 11:

  1. Divno! Srecan put i lep provod! Obavezno nam prenesi utiske, kad se vratis :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uzivaj u sestri:)))
    Uzivajte zajedno...
    Uslikaj Dubrovnik
    Ima nas koji ga "uzivo" godinama nismo vidjeli.
    I
    pisi nam kad se vratis:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan put i dobra zabava! I ja danas prema Hvaru! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno..i ja ću početkom 8. mj...na Mali Lošinj...uživaj u familiji i lijepom okružju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam trsta, ne govorim dobro. Qvala tebe puno!!

    OdgovoriIzbriši